Labels

Rabu, 05 Juni 2013

40 Artis Film Tercantik di India


Keindahan dan keanggunan mereka telah mencuri hati kita. Mata yang menggerakkan hati, kulit mulus, senyum yang menarik, Penampilan di layar yang tak tertandingi, keindahan yang mencerminkan wanita India. Berikut ini 40 wajah yang paling cantik di sepanjang 100 tahun perfimlan India.

01    KAJOL

Kajol dikenal sebagai aktris yang sangat berdedikasi. Kajol memperkenalkan keindahan India dengan bakat dan kepercayaan dirinya.




02     RANI MUKHERJEE


Rani Mukherjee memiliki mata coklat yang indah. Rani Mukherjee membuktikan bakatnya dengan memenangkan banyak penghargaan bergengsi untuk perannya dalam film Yuva, Saathiya dan No One Killed Jessica.



03       PRIYANKA CHOPRA

Priyanka Chopra adalah ratu India. Dia mengalami perubahan yang sangat besar dan mengalami peningkatan sangat cepat. Dia memiliki paket lengkap selain cantik, dia berbakat, glamor, dan bergaya: 




04        KARISHMA KAPOOR

Karishma Kapoor adalah keturunan Kapoor pertama yang dapat mengharumkan namanya sendiri. 



05       AISHWARYA RAI

Aishwarya Rai Bachchan adalah akrtis India yang terkenal di industi film dunia dan dikenal di seluruh dunia karena kecantikkannya.




06      KAREENA KAPOOR

Kareena Kapoor adalah gadis dari keluarga Kapoor. Dengan garis rahangnya yang tegas, dia telah membintangi beberapa merek iklan yang terkenal.




07     MADHURI DIXIT

Madhuri Dixit memiliki senyuman yang cantik. Madhuri Dixit bisa membuat jantung para penggermarnya berdetak cepat ketika melihat senyumannya. Dia dinobatkan sebagai ratu dansa dan tidak artis lain yang bisa menggantikannya. 




08    SRIDEVI

Sridevi adalah gadis yang berasal dari Chalbaaz dan berada di posisi nomor satu di Bollywood. Walaupun aksen selatannya masih kelihatan, tapi dia mampu memenangkan hati dengan karakternya yang lucu dan nakal.
 



09     VIDYA BALAN 

Vidya Balan berani menggebrak perfilman India dengan aktingnya seperti film Parineeta, Paa, Kahaani dan Dirty Picture.




10     RAVEENA TANDON

Raveena Tandon adalah artis Bollywood yang luar biasa cantik. Dibalik sikapnya yang baik, karakternya mampu mengimbangi Govinda ketika menggoyangkan kaki. 





11      SUSHMITA SEN

Sushmita Sen adalah Miss Universe India pertama. Sushmita Sen menunjukkan kecantikan dan kecerdasan serta memiliki gaya, tidak seperti aktris yang lain.




12     BIPASHA BASU

Bipasha Basu adalah gadis yang seksi, berapi - api dan menarik.  Bipasha Basu terkenal sebagai aktris yang sensual.




13    KATRINA KAIF

Katrina Kaif adalah aktris Indo Bollywood yang terbaik. Dia memenangkan hati penggemar dengan penampilannya yang mencengangkan dan prosfesional. Baginya yang terbaik belum tercapati.



14    DEEPIKA PADUKONE

Dengan sikapnya yang tenang dan alami, Deepika Padukone mampu mengubah dirinya dari seorang model menjadi aktris. Deepika Padukone adalah wanita impian setiap lelaki yang menjadi kenyataaan. 



15    DIA MIRZA

Dia Mirza adalah pemenang kontestan kecantikan Miss Asia Pacific, petite dan cantik. Dia Mirza mampu membuat kehadirannya dapat dirasakan di industri film karena kecantikkannya yang alami. 





16      ASIN

Matanya yang gelap dan senyumannya yang hangat telah memenangkan hati di Industri perfilman India. Kehadirannya di industri film tidak dapat dipandang sebelah mata.




17     NANDITAS DAS

Nandita Das adalah wanita yang tidak hanya memenangkan hati di film tetapi juga memiliki penggemar yang sangat banyak di dunita nyata karena kekuatan dan penampilannya.



18 SONAKSHI SINHA

Sonakshi Sinha: She crushed the size zero fixation with her plush figure and at the same time her abiltiy to match the dance steps with none other than Prabhu Deva. (Pic. courtsey: Munna S) 




19 SHILPA SHETTY

Shilpa Shetty: Blessed with B'wood's one of the hottest bodies also has acting talent and charm to go with it. 



20 SONAM KAPOOR

Sonam Kapoor: Sonam Kapoor has acquired the title of B'wood Young Style Icon with her effortless fashion sense. 


21 PREITY ZINTA

Priety Zinta: Dimpled, chubby cheeked beauty Priety Zinta walked into indian cinmea like a breath of fresh air with her looks. 


22 ANUKSHA SHARMA

Anushka Sharma: With back to back top banners attached to her name, this unlikely beauty of bollywood has carved a niche with her performances and amazed audiences with selection of her movies. 



23 MANISHA KOIRALA

Manisha Koirala: The Nepali beauty's never-say-die attitude has helped this lovely lass get a strong foothold in Btown as well as battle with cancer in real life too! 




24 LARA DUTTA

Lara Dutta: Former Miss Universe Lara Dutta has cast a spell over viewers with her stylish persona. 




25 JUHI CHAWLA

Juhi Chawla: Former Miss India Juhi Chawla, the beauty queen with an infectious laugh has come a long way from QSQT to present Luck By Chance and is still going strong


26 SHABANA AZMI

Shabana Azmi: Shabana Azmi redefines the concept of ageless beauty in the most glamorous way.(Getty Images) 



27 GENELIA D'SOUZA

Genelia D'souza: With her innocent face and bubbly nature, Genelia D'souza captured the mind of every moviegoer regardless of age.  



28 CHITRANGADHA
Chitrangadha: Starting her career with off-beat movies dusky Chitrangada Singh made her presence felt in hardcore B'wood masala movies like Desi Boyz. 



29 KANGANA RANAUT

Kangana Ranaut: The milky skinned beauty stands out with her droopy eyes, lips and maggi-curled hair who can carry not only the uber chic look but also the traditional look just as well. 



30 MUGDHA GODSE

Mugdha Godse: Model turned actress Mugdha Godse shot to fame with her debut movie Fashion with her natural flair for acting. 




31 RIYA SEN

Riya Sen: Though she yet has proved her worth as an actress, but Riya Sen is undoubted one of the sexy, petite beauties of B'wood. 









32 DIMPLE KAPADIA

Dimple Kapadia: Starting her careeer with Bobby till Dil Chahta Hai, Dimple Kapadia has proven her acting prowess time and again. Known for her beautiful hair, her sharp facial features are hard to ignore and make an indelible impression.





33 REKHA

Rekha: A name that defines beauty as well as mystery that can still create a buzz wherever she goes




34 MADHUBALA

Madhubala: Late actress Madhubala's pristine beauty and sensuous expressions can still be the talk of any hardcore movie lover! 



35 SAIRA BANU

Saira Banu: The phenomenal actress of yesteryears' beauty is still unmatchable. 



36 WAHEEDA RAHMAN 

Waheeda Rehman: Her dance moves from Aaj Pheer Jeene Ki (Guide) till Sasural Genda Phool (Delhi 6)proves that the yesteryear actress has not lost her charm. 



37 PARVEEN BABI

Parveen Babi: With a beautiful face and natural talent, Parveen Babi ruled the big screen during the 70's and 80's giving hits like Shaan, Amar Akbar Anthony and Kalia to name a few. 




38 SMITA PATIL

Smita Patil: Simple yet powerful looks portrayed many roles that was a challenge that no other actress of her generation could take on



39 GREETA DUTT

Geeta Dutt: Nee Bali, was beauty with serenading voice. She sung over 1200 songs and acted in many movies went on to marry the superstar of her generation Guru Dutt. 





40 SIMI GAREWAL

Simi Garewal: Actress turned television show host Simi Garewal is grace personified in her tradmark white elegant attires. 















































































































































































1 komentar:

What do you think?